Seks aşkına

Üniversite öğrenci işleri sorumlusuyum. Bulunduğum il küçük ve imkanları kısıtlıydı. Apartta kalıyordum. Öğrenci kayıtlarına gelen öğrencileri kaydediyirdum 170 boyunda esmer saçını sarıya boyamış biri dikkatimi çekti yırtık kot giymişti. İsmi Asena. Üflüyor pufluyordu. Kalacak apart sordu kendi kaldığım apartı söyledim gitti. Akşam üstü aparta gidince onu gördüm ailesi ile dışarı çıkıyordu. İki hafta sonra okullar açılınca sık sık görmeye başladım. Apartin teras katı kafe tarzı bir yerdi orada takılırdım yanıma geldi Yatay geçiş şartlarını sordu bu kadar çabuk mu sıkıldın dedim hocam burası bana göre değil dedi. Burası çok güzel bir yer 5 ile yakın. Trenle seyahat imkanın var 200 km sonrası deniz falan dedim. Öylede gezecek ortam yok dedi. Kendin yaratacaksin ortamı dedim. Nasıl dedi öğrenci topluluklarına katıl dedim. Himm dedi sürat astı. Haftasonu Mersin’e arkadaşın yazlığına gideceğim gelmek istersen gel havan değişir dedim bilmem ki olur mu dedi. Bak imkan sunuyoruz sen kaçıyorsun dedim peki olur dedi cuma akşamı sözleştik iş çıkışı atladık arabaya gittik. arkadaşı aradım gelme dedim öncesinden biz yazlığa varınca arayıp bahane uydurdu gelmedi. Yazlığın ikimizin keyfine göre takıl dedim öyle yapacağım dedi birşeyler yiyip yürüyüş yaptık sonra gelip uyuduk. Sabah kahvaltıdan sonra havuza girdik. Güzel yüzüyordu. Yüzmeyi severim dedi. O zaman istediğin zaman söyle yüzmeye gideriz dedim iyi olur yüzünce kendimi özgür hissediyorum dedi. Özgürlüğü kafanda yaşa ama çünkü gibi bahaneler üretme dedim. Haklısın dedi. Yüzüp şakalaştık. Kol kola girip gezdik. Akşam birşeyler yiyip eve döndük. Bugün iyi gezdik eğlendik dedim aynen sayende dedi. Senin sayende ayak uydurmasan nasıl olacaktı dedim. Bundan sonra sen nereye ben oraya dedi. Amasız nedensiz de mi dedim tabi ki de dedi güldü. Kucaklayıp yatağına götürüp bıraktım iyi yarın çok gezeceğiz dedim. Gidip uyudum ertesi günü taşucu, kız kalesi cennet cehennem mağaralarıni gezip denizde yüzdük. Yazlığa dönerken arabada uyudu kucağıma alıp yatağına bıraktım gidip uyudum Sabah erken yola çıkıp döndük apartta üstümü değiştirip işe gittim. Öğleye doğru aradı beni akşam yemeğinde bendesin söz verme kimseye dedi. Akşam yemeğinde güzel sofra kurmuştu oda güzeldi. Yemek yeyip sohbet ettik canım sıkıldığında bundan sonra kapını çalacağım dedi her zaman beklerim dedim. Çay kahve sohbet derken apartıma geçtim. Asena haftasonu ne yapalım dedi sen ne istiyorsan o dedim rehberim sensin sen ne dersen o dedi o zaman trenle uzun yolculuk yapalım dedim kabul etti yataklı kopertmanda bilet aldık sohbet.ederek bira içerek yolculuk yapıp İstanbul’a gittik iki gün gezip geri geldik. Asena hafta içi yemek yapıyordu haftasonu da ben gezdiriyordum. Havalar soğumaya başladı ne yapacağız dedi.

Evde film izleriz oyun oynarız dedim. Tavlayi öğrettim. Bazen benim dairemde uyuyakalirdi vizeler yaklaştı stresli geçti. O süreçte yemekleri ben yaptım ona masaj yapıyor moral veriyordum. Vizeler bitince haftasonu beni bir yere götür dedi hava soğuk olsun dedi arkadaşı aradım yazlığı kullanacağım dedim sorun değil dedi. Asenaya bir şartım.var dedim kabul dedi şartı söyleseydim dedim amasız nedensiz sana uyacaktım dedi yazlıkta vakit geçireceğiz o zaman dansöz Asena gibi eğlendireceksin beni dedim. Olur zaten göbek atarken stres de atarım başka ne istiyorsun dedi. Şimdilik bu dedim bende para isterim o paralar yapışacak dedi anlaştık cuma akşamı gittik birşeyler yedik sonra o bikini giyip geldi masada kurdu paralar nerede dedi çantamda al gel dedi müzik açıp oynamaya başladı bende paraları alıp geldim. Oynuyor içiyor içtiriyor önümde egildikce para yapıştırıyorum. Ne kadar eğlendik hatırlamıyorum Sabah ikimiz aynı yatakta uyandık. Asena gülerek tam pavyon kadını oldum gece eğlendirdigim adamın koynundan uyandım dedi birşey hatırlamıyorum dedim bende boş ver dedi. Kahvaltı yapıp sohbete başladık. Şömine önünde uzanıp konuşuyoruz. Asena artık hep böyle eğlenelim yoksa vakit geçmez dedi aynen öyle ilk geldiğin gün cehennem gibi görüyordun dedim sayende cennet gibi görüyorum dedi her şey sende bitiyor bak koynuma bile girdin dedim. Öyle oldu dedi gülüştük. Kahve yaptı içtik. O gün herşeyi konuştuk tüm özel hayatımızı. Akşam yiyip içip eğlendik yine birlikte uyandık. Asena artık aynı yatakta yatalım içki bizi aynı yatağa koyuyor dedi aynen fazla kaçırıyoruz dedim. Akşam üstü döndük. Bana sarıldı iyiki varsın dedi gel dedim apart daireme götürdüm. Aramızda 10 yaş var ama iyi eğleniyoruz birlikte güzel vakit geçiriyoruz dedim yaşın bir önemi yok kafalar uyuşsun Yeter dedi.

O zaman gel birlikte uyuyalım dedim. Amasız nedensiz kabul ediyorum dedi kucaklayıp yatak odasına götürdüm birlikte uyuduk. Ertesi gün akşam yemeğinde seksi giyinmişti bundan sonra yerine göre memur öğrenci ilişkisi yerine göre iki iyi arkadaş yerine göre sevgili olacağım seninle dedi zaten buna dikkat etmesek sorun yaşarız dedim apart dairelerimizde ve birlikte vakit geçirdiğimiz yerlerde serbest atış onun dışında memur öğrenciyiz dedi anlaştık dedim yemekten sonra çay içip sohbet ettik. Daireme geçeceğim zaman ayrı gayrı yok bu gece birlikte uyuyacağız dedi beni soymaya başladı sonra benim dairemden getirdiği şortumu verdi giydim bende onu soydum gecelik giydi uyuduk. Birbirimizi soyup giydiriyorduk. Yılbaşı yaklaşıyordu arkadaş aradı yazlıkta parti vereceğim manitani al gel dedi. Asenaya söyledim büyük gün geldi sevgili olacağız dedi. Sevişmeye başladık arkadaşlarının yanında mahcup olma dedi. İki hafta boyunca her gün seviştik. Yazlığa gittik dört çift vardı ama iki yatak odası vardı. Bir çift çadır getirmişti onda kalacaktı bir çiftte salonda kalacaktı Asena salonda biz kalalım dedi.gece boyu eğlenip seviştik herkes uyumaya gidince yeni yılda yeni bir hayatla girelim dedi seviştik sonra yarrağımı amina koydum git gel yapmaya başladım boşalana kadar siktim üstüne boşaldım. Sonra üstüne oturup zıplamaya başladı boşalmaya doğru inip hepsini yuttu uyuduk öğleden sonra arkadaş gelip uyandırdı Asena yerdeki kıyafetlerle üstü örttü sonra birlikte duşa girdik. Dönüşte benim daireye girer girmez diz çöküp pantolonumu indirip yarrağımi ağzına alıp boşalttı. Teşekkür ederim finaller öncesi iyi geldi bu eğlence dedi. Daha çok eglenecegiz dedim. Yatağa götürüp siktim. Benim apart daireme taşındı söz yüzüğü taktik laf olmasın diye ailelerin haberi de vardı. Asena evinin kadını oldu 😂